Retourneren van artikelen

U heeft als klant 365 dagen herroepingsrecht. Indien u spijt heeft van uw aankoop, is er een retourlabel en retourformulier bij uw bestelling ingesloten. Vul het bijgevoegde retourformulier in, zodat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken. Als u het retourformulier kwijt bent, kunt u het hier afdrukken.

U dient het artikel in de originele verpakking en in dezelfde staat als bij ontvangst te retourneren. U bent als klant verplicht om de retourzending zelf te betalen. In het pakket zit een retouretiket dat u kunt gebruiken. Als u hiervan gebruik maakt, wordt er EUR 9 van het terugbetaalde bedrag afgetrokken. Het retourpakket moet worden afgeleverd bij een UPS Access Point of een DPD Parcel Shop.

Het is meestal niet mogelijk om een eenmaal geplaatste bestelling te wijzigen of te annuleren. U moet de transportkosten betalen voor het terugsturen van het product naar ons, en u bent aansprakelijk in geval van schade tijdens het retourtransport. Het is niet mogelijk om van gedachten te veranderen over een aankoop door het product te weigeren. Als u het pakket niet ophaalt en het wordt niet opgehaald naar ons teruggestuurd, wordt er een bedrag van EUR 9 van uw bestelling afgetrokken.

Het geld wordt automatisch teruggestort op dezelfde creditcard die u voor de aankoop van het artikel hebt gebruikt. Let op: het retourproces kan tot 14 dagen duren.

De artikelen moeten worden teruggestuurd naar het adres:
Fashion Shopping
Sletten 59A
DK-7500 Holstebro

VAT: 31327369

Stuur het artikel niet onder rembours terug.

Bezorgkosten

Hieronder vindt u een aantal verschillende leveringsmethoden, zodat u de optie van uw voorkeur kunt kiezen.

  • DPD Pakketwinkel
    In heel België leveren wij gratis in een DPD Parcel Shop, als u een aankoop doet van minimaal EUR 59. Voor aankopen onder EUR 59 geldt een bezorgtarief. Voor aankopen onder EUR 59 betaalt u EUR 5 bezorgkosten.

  • DPD Thuis
    Met DPD Home bezorgen wij gratis in heel België, als u een aankoop doet van ten minste EUR 69,-. Voor aankopen onder EUR 69 worden EUR 8 bezorgkosten in rekening gebracht.

  • UPS Standard
    UPS Standard bezorgt gratis in heel België als u een aankoop doet van ten minste EUR 59,-. Voor aankopen onder EUR 59 worden EUR 9 bezorgkosten in rekening gebracht.
In andere landen wordt de levering verzorgd door een lokale postdienst. Verzendkosten vanaf EUR 5, en gratis bezorging bij aankopen van EUR 59 of meer (afhankelijk van het ontvangende land). Wij voldoen aan de BTW- en douaneregels van het land in kwestie met betrekking tot import.

Bezorgen

Gewoonlijk levert Netlingerie.be binnen 1-3 werkdagen. Afhankelijk van out-of-stock artikelen en vertraagde levertijden van Netlingerie.be's groothandelaars. Bij het bestellen van artikelen die op voorraad zijn en artikelen die gespecificeerd zijn met een levertijd van 2 weken, behoudt Netlingerie zich het recht voor om de volledige bestelling samen te versturen, zodra alle artikelen op voorraad zijn.

In België leveren wij via DPD en UPS, en in andere landen via Chronopost, PostNord, GLS, UPS en DPD.

Annulering van een bestelling

Het is meestal niet mogelijk om een eenmaal geplaatste bestelling te wijzigen of te annuleren. Uw bestelling kan echter wel geannuleerd worden in het geval van uitverkochte producten. In dit geval worden alle bedragen automatisch terugbetaald. belasting- en valutawijzigingen.

Klachtrecht

U als klant heeft het recht om een klacht in te dienen over een artikel met gebreken of defecten. Het klachtrecht is 2 jaar geldig en dekt fabricage- en materiaalfouten. Het klachtrecht geldt niet voor gebreken die veroorzaakt zijn door onjuiste behandeling, gebruik of wassen van het artikel. Het artikel moet worden geretourneerd met voldoende informatie in de verpakking om de verwerking te vergemakkelijken. Voeg een kopie van de factuur/orderbevestiging bij. Alle geschillen tussen Netlingerie en de klant vallen onder de Deense wetgeving.

Prijzen

Alle prijzen zijn incl. 25% BTW en in EUR, tenzij anders vermeld. Het document is onder voorbehoud van drukfouten en

Betaling

Netlingerie.be accepteert betalingen met Visa, Visa Electron en MasterCard. De betaling wordt pas van uw rekening afgeschreven wanneer het artikel wordt verzonden. Netlingerie.be versleutelt al uw kaartgegevens met het zogenaamde SSL-protocol (Secure Socket Layer). Dit houdt in dat onbevoegden uw kaartnummer of andere informatie niet kunnen lezen tijdens de transactie met de betalingsdienstaanbieder. Maar Netlingerie behoudt zich het recht voor om het aankoopbedrag via bankoverschrijving over te laten maken naar VestjyskBank. Zodra de bankoverschrijving is ontvangen, wordt de bestelling verzonden. Wij bieden ook betaling via PayPal aan, een online betalingssysteem.

Inruilen

Indien u het artikel wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel, plaatst u dan een nieuwe bestelling op de webshop.

Informatie over klachtmogelijkheden

Mocht u een klacht hebben, dan hopen wij dat u eerst contact opneemt met Netlingerie om te kijken of we tot een oplossing kunnen komen. U kunt een klacht indienen over een artikel of dienst die u bij ons heeft gekocht door een klacht in te dienen bij het online klachtenportaal van de Europese Commissie. Klachten kunnen hier worden ingediend. Vermeld bij het indienen van een klacht ons e-mailadres support@netlingerie.be.

Beleid inzake persoonsgegevens

Als u goederen bestelt bij Netlingerie, dan registreren wij uw naam en adres in ons systeem om uw bestelling te kunnen versturen. Wanneer er persoonlijke gegevens via de webshop worden verzameld, verzekeren wij dat dit altijd met toestemming gebeurt, zodat u altijd precies weet welke informatie er verzameld wordt en waarom.

Uw gegevens worden door ons bewaard totdat u ons anders laat weten. Indien u niet langer klant bij ons wilt zijn en geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen, kunt u ons hiervan op de hoogte stellen door een e-mail te sturen naar support@netlingerie.be of onze klantenservice te bellen op 45+ 41 40 75 00.

In geen geval geven wij uw persoonlijke gegevens door aan derden, ook niet aan andere bedrijven. Management en klantenservice hebben toegang tot de informatie die over u geregistreerd is. Wij slaan klantgegevens niet gecodeerd op.

Klantgegevens worden alleen via gecodeerde verbindingen doorgegeven. Als u geregistreerd bent bij Fashion Shopping, hebt u altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. U hebt het recht om in te zien welke informatie over u geregistreerd is. U hebt deze rechten in overeenstemming met de Deense Wet Bescherming Persoonsgegevens. Voor vragen hieromtrent kunt u Fashion Shopping een e-mail sturen naar info@fashionshopping.dk.

Netlingerie hoofdkantoor

Sinds 2006 verkoopt Netlingerie online ondergoed voor meisjes van alle maten. Al onze medewerkers zijn opgeleid in lingerie en zullen daarom altijd in staat zijn om eventuele vragen te beantwoorden. vragen. Onze missie is om jou de mogelijkheid te geven nieuwe lingerie te shoppen wanneer jij daar tijd en behoefte aan hebt. Dan weten we zeker dat je altijd het setje ondergoed kunt vinden waar je naar op zoek bent.

Personeel

Tanja Moselund

Klantenservice
support@netlingerie.be
+45 41 40 75 00

Lone Schubert

Klantenservice en magazijn
support@netlingerie.be
+45 41 40 75 00

Maria Bjerggaard

Teamleider en orderafhandeling
mb@fashionshopping.dk
+45 97 41 04 15

Tina Skovmose

Orderafhandeling
ts@fashionshopping.dk
+45 97 41 04 15

Emma Holm

Orderafhandeling

Monika

Orderafhandeling

Henrik Kvist

Partner en marketingmanager
hc@fashionshopping.dk

Mikkel Kirkegaard

Digital Marketing Specialist
mki@fashionshopping.dk

Camilla Ravn

E-commerce manager
cr@fashionshopping.dk

Gitte Søe

E-commerce manager
gt@fashionshopping.dk

Heidi Buskbjerg

Finance manager
hj@fashionshopping.dk

Jens Stendys

Senior finance manager

Kim Stendys

Kent Holmgaard

Advisory board
Finance Specialist

Thomas Kragelund

Advisory board
Strategie en optimalisering